.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولد نوزاد عجول دانمارکی در آمبولانس اورژانس مازندران + تصاویر
شمال نیوز: نوزاد عجول دانمارکی، بامداد امروز در داخل آمبولانس در روستای سنگین ده شهرستان نور چشم به جهان گشود.

شمال نیوز: نوزاد عجول دانمارکی، بامداد امروز در داخل آمبولانس در روستای سنگین ده شهرستان نور چشم به جهان گشود.
 

به گزارش شمال نیوز، در ساعت ۴:۰۶ امروز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین، شروع دردهای زایمانی مادر باردار به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد و بلافاصله به همکاران پایگاه اورژانس نور ماموریت اعلام شد. 


تیم اورژانس پس از رسیدن به محل سکونت تماس‌گیرندگان واقع در منطقه سنگین‌ده چمستان پس از کنترل علائم حیاتی مادر، وی را به داخل آمبولانس منتقل نمودند.

در راه انتقال به بیمارستان دردها بیش‌تر شد و خبر از زایمانی قریب‌الوقوع می‌داد که خوشبختانه با انجام مشاوره‌های پزشکی لازم با مرکز ارتباطات اورژانس و مهیا نمودن شرایط لازم در داخل آمبولانس زایمان انجام شد.

اقدامات لازم در خصوص مراقبت از نوزاد از جمله ساکشن ترشحات دهان، اکسیژن‌تراپی و گرم کردن نوزاد در داخل آمبولانس انجام شد و خوشبختانه مادر و نوزاد هر دو در شرایط مطلوب و با حال عمومی خوب به بیمارستان امام علی (ع) آمل منتقل شدند.لازم به ذکر است که این نوزاد سومین فرزند پسر از مادر ۲۶ ساله تبعه دانمارک می‌باشد.

 

 

تولد نوزاد عجول مادر دانمارکی در داخل آمبولانس در چمستان    تولد نوزاد عجول مادر دانمارکی در داخل آمبولانس در چمستان      تولد نوزاد عجول مادر دانمارکی در داخل آمبولانس در چمستان      تولد نوزاد عجول مادر دانمارکی در داخل آمبولانس در چمستان    تولد نوزاد عجول مادر دانمارکی در داخل آمبولانس در چمستان     
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.